رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

دانلود رمان آغاز بی پایان اندروید،جاوا،pdf،ایفون

دانلود رمان آغاز بی پایان - www.negahdl.com

دانلود رمان آغاز بی پایان – www.negahdl.com

دانلود رمان آغاز بی پایان اندروید،جاوا،pdf،ایفون

نوشته elina_1375 کاربر انجمن نودهشتیا

این یه آغازه .. آغاز جنگیدن واسه داشته هایی که الان نداری … تا دوباره بدست بیاری …جنگیدن واسه نداشته هایی ..که می خوای بدست بیاری … آغازی که هیچ پایانی نداره …پایانی که شروع آغازی دوبارست ..

مقدمه :
تو …
من …
اطرافیانم …
عزیزانم …
و …
ما !
من از تو …
هیچی نصیبم نمی شه !
تو از من …
بازم هیچی نصیبت نمی شه !!
این من تو ها … این ما شدن ها
فقط یه چیز همراش داره …
انتقام !
از
کی ؟
از
چی ؟
برای کی ؟
برای چی ؟
دل ؟
تو داری ؟
آره …
داریم !
هه !
از سنگه ؟ شاید !!!
نرم نیست … !؟
نه … !
حرف نمی زنه !
اما !!!!
با سکوتش فقط یه چیز رو فریاد میزنه !
انتقام !
من …
می جنگم !
واسه داشته هام !
که الان ندارم …
می جنگم …
واسه نداشته هام !
تا بدستشون بیارم !
رحم !؟
تو فرهنگ لغتم معنی نشده !
تو فرهنگ لغت من فقط یه کلمه معنی شده ..
انتقام … !

تعداد صفحات : 279 صفحه پی دی اف ، 1044صفحه جار

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع تایپ : http://www.forum.98ia.com/t1303361.html


  

  

  

  

  

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی