رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان رویای نفس -www.negahdl.com

دانلود رمان رویای نفس -www.negahdl.com

دانلود رمان رویای نفس جاوا،اندروید،ایفون،pdf

نوشته الهه رضایی

.
خلاصه:داستان درمورد پسریه بنام هیراد که تدریس موسیقی میده واخلاق تندی داره.به عشق اعتقادی نداره ولی درهمین اثنادختری به اسم نفس قلبشومی‌لرزونه…پایان خوش
….این هم یک رمان دیگه فردا اگه رسیدم یه رمان طولانی میگذارم

قسمتی از داستان

توی فکروخیال بودم.زندگی من آرومه ومن همه چی دارم.من هیرادم یه پسرکه عشقش کارشه ودر برابرعشوه هاولوس بازی های دختراهرگزخام نمیشه.کمی احساسی هستم ولی این باعث نمیشه غرورموزیرپام بذارم.اصلاحواسم به کلاس نبودولی صدای بلندسینا یوسفی باعث شد از فکر بیام بیرون..
سینا:ببخشید استاد کلاسای شهریورازکی برگزار میشه؟
بالبخندی که گوشه ی لبم بود گفتم:چقدر مونده تاشهریور؟
سینا:تقریبا یه هفته..
-پس از همون یه هفته دیگه شروع میشه..
همه بچه ها زدن زیرخنده.سیناکه همیشه حاضرجواب بود گفت
سینا:ولی من منظورم..
واسه اینکه ضایع نشم،حرفشو قطع کردم وگفتم.
-خب برادرمن کلاسای شهریور وکه توی دی برگزار نمیکنن.
بچه هاریزریز میخندیدند.
سینا:مگه من باشما شوخی دارم؟
این قیافه اصلابه سینا نمیومد.اون همیشه شوخ بود.مطمئنم الانم هست.
-نه شاگردخوبم ولی جنبه شوخی روکه داری.
سینا:نه ندارم.

تعداد صفحات:907،290 صفحه پی دی اف

رمزفایل:www.negahdl.com

lمنبع:www.negahdl.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی