رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان قفسی برای آرامش -www.negahdl.com

دانلود رمان قفسی برای آرامش -www.negahdl.com

دانلود رمان قفسی برای آرامش جاوا،اندروید،pdf،ایفون

نوشته سیده راحله موسوی کاربر نودهشتیا

خلاصه:

دنیا به مسخرم گرفته.زمان بغ کرده ایستاده وبه چشمای همیشه بارونیم زل زده .انگار دیروز بود که با تور سفید به جای خونه اقبال شدم مهمون خونه پدر.با یه شناسنامه که صفحه طلاق و ازدواجش هنوز خشک نشده خط خطی میشه .این مردم نمیفهمن .به جای من نبودن که به جرم از دست دادن دخترانه هاشون وخط خطی شدن شناسنامشون از جامعه طرد بشن .ومن میشم همخونه کسی که منو به دیروزهاش پیوند میده .شنیدی میگن چوب خدا صدانداره؟؟آخرش میون رقص دلها دل میده به منی که دلمو گم کردم میون غرور مردها…ومنی که میگردم سالهامیون شکسته های غرورم زیر پای نامردها….پایان خوش

مقدمه.

همین یک جمله کافی بود تا گریه های بی صدام هق بشنو صدای گریه هام پژواک فضای اتاق …فکرم دیگه نمیکشید .تمام انرژیمو سر میز آرایشی خالی کردم.رژلبمو برداشتموبا تمام توانی که توی وجودم میدیدم روی آینه نوشتم ((ازت متنفرم پویا))با دیدن اسمش روی آینه دباره داغ دلم تازه شده بود نفرت رو توی چشمام میدیدم بااون لباس عروسی که تنم بودو رده های به جامونده سیاه روی صورتم که اشکام از آرایشم به جا گذاشته بود تمام نفرتم رو روی جمله روی آینه خالی کردم .تنم داغ بود هنوز نفهمیدم سردستم چی آوردم به لباس عروسم چنگ زدم و از تنم در آوردمش روی شیشه خورده های کف اتاق انداختم .مایه گرم و قرمز رنگه دستام هرلحظه بیشتر و بیشتر میشد.خونی که از دستم میچکید دربرابر خونی که توی دلم راه افتاده بود هیچ بود.

نویسنده:سیده راحله موسوی

تعداد صفحات:397 صفحه پرنیان،113 صفحه پی دی اف

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : نگاه دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی