رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ق.ظ

دانلود رمان ولهان جاوا، اندروید،pdf، ایفون

Ava20کاربر انجمن نگاه دانلود

ژانر رمان:ترسناک و تخیلى و هیجانى

خلاصه :
رمان در مورد یه جنه یه جن بد که ماموریت هاى خودشو داره مثل همه جن هاى بد با ذکر بِسْم الله زخمى میشه و انسانها رو دوست نداره اما نسبت به انسانها یه حسى غیر از نفرت هم داره اما این حسو نقض میکنه و جوابى بهش نمیده قضیه از جایى شروع شد که برادرش کشته میشه و اون مامور میشه بفهمه کیا اونو کشتن تو این راه باعث میشه خیلى اتفاقات براش بیفته و زندگیش به کل تغییر کنه و …

خودمو بیشتر بهش نزدیک کردم و تو گوشش گفتم
_ ولش کن خسته اى الان باید بخوابى زود باش برو سرتو بزار رو بالش نماز نخون
چشاشو بست و خمیازه کشید بعد از چند ثانیه دوباره خمیازه کشید و گفت
_ اهع ولش کن ظهر باز قضاشو میخونم
لبخند خبیثى روى لبم نشست که با شنیدن ذکر … بِسْم الله الرحمن الرحیم … که پدر این دختر گفت زخم عمیقى نشست روى بازوم نعره زدم و خودمو کشیدم عقب که خوردم زمین چشامو بستم و تالار خونه زوبعه رو تو مغزم تجسم کردم وقتى چشامو باز کردم تو حیاط بودم و عارض جلوم بود ( عارض: این نوع جن‌ها برخی از انسان‌ها را مریض می‌کنند. ) اخم کردم و خودمو کنار کشیدم که با صداى مسخره اى خندید
_ باز که تو خودتو زخمى کردى ؟ خیلى برام جالبه که تو چطورى یه ولهان شدى
_ خفه شو تا دق و دلیمو سر تو خالى نکردم عارض
خندید و اومد جلو بازومو کشید
_ بده ببینمش
بازومو کشیدم و گفتم
_ ول کن نمیخواد

عضویت در انجمن نگاه فراموش نشود

http://forum.negahdl.com/login/login

قسمت دانلود
قسمت دانلود
  • شعبه تلگرام نگاه: hhttps://telegram.me/joinchat/BJzBZjwrttTLi0-NPwhuew
  • دانلودرمان برای اندروید،تبلت با فرمت apk
  • دانلود رمان برای آیفون،ایپد،،اندروید،تبلت با فرمت epub
  • دانلود رمان برای جاوا بافرمت jar
  • دانلود رمان برای کامپیوتر
  • نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی