دانلود رمان پرستشگاه چشمانت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام: پرستشگاه چشمانت

 زبان: فارسی

تعداد صفحات: 64

 نوع فایل: pdf , epub , apk

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 643 کیلوبایت ، 111 کیلوبایت ، 799 کیلوبایت

 نویسنده: م . میشی

 توضیحات:

نیست که نیست
دگر از چشم تو در خاطر من
خبری نیست که نیست
دگر از دیدن چهرت به خیالم
خبری نیست که نیست
دگر از خاطر من
گشته فراموش شب خاطره ها
دگر از آن همه شوق در دل من
خبری نیست که نیست
دل من همچو شمعی در باران
شده خاموش دگر
دگر از آن همه غوغا
خبری نیست که نیست
گر که قلبم شده اینک
سرد و خاموش چه غم !
غم همین است که ز معشوق
درونش خبری نیست که نیست
گر دلم با من بیچاره
نسازد چه باک؟!
باک از این است که در دل
ز حقیقت خبری نیست که نیست

دانلود رمان پرستشگاه چشمانت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دانلود رمان برای اندروید ، تبلت با فرمت apk

دریافت
حجم: 643 کیلوبایت

دانلود رمان برای آیفون ، آیپد با فرمت epub

دریافت
حجم: 111 کیلوبایت

دانلود رمان برای کامپیوتر ، موبایل با فرمت pdf

دریافت
حجم: 799 کیلوبایت