رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ

دانلود رمان ابریشم و عشق

دانلود رمان ابریشم و عشق (جاوا ،آندروید،تبلت و pdf)


نویسنده:فاطمه ایمانی(لیلین)

ساخت :فرزانه

 ته دلم لرزید.این اولین باری بود که اسممو بدون هیچ پیشوند وپسوندی اینطور صمیمی صدا می زد.

منتظر ومشتاق بهش چشم دوختم.

 با کمی مکث نگاهشو ازم گرفت وسرشو پایین انداخت.

 _ای کاش می شد یه جوری این محبتتو جبران می کردم.

 با خنده گفتم:پس بازش کن.

 چشماش از تعجب گرد شد.

 _چیو؟

 _مگه نمی خوای جبران کنی؟

 تو صورتم مات شده بود.

 _خب چرا...اما متوجه منظورت نمی شم.

 موهای بافته شده شو کشیدم جلو.

 _اینو می گم...بازش کن.

 حرکتی نکرد.انگار هنوزم تو بهت بود.باید براش توضیح می دادم.

 _من عاشق اینام.دوست دارم باز باشه...می شه فقط یه بار اینکارو برام بکنی؟
 

یه لبخند محو کنج لبش نشست وبا کمی مکث مشغول باز کردن بافت موهاش شد.

تو تموم اون لحظات با بی صبری بهش خیره بودم.دلم می خواست هرچه زودتر اونو با

موهای پریشون ببینم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
مهدی یارس

رمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی