رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ب.ظ

دانلود رمان گردنبند جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

دانلود رمان گردنبند - www.negahdl.com

دانلود رمان گردنبند –

www.negahdl.com


الخلاصه:

داستان درباره دختریه شیطون اما مغرور که با پدرش زندگی میکنه ی روز خبر میدن از بیمارستان که پدرتون مریضه وزیاد وقت نداره …پدره تو بیمارستان ازش ی قول میگیره که بعد چهلم اون باید شمال رو ترک کنه بره تهران …دختره ی گردنبند داره …..گردنبنده هم از این مدل قاب عکسیاعه ….توش دوتا عکس هست ….تو تهران همه چی تغییر میکنه …..بقیشو بعداا…. 

قسمتی از متن :

این امکان نداره …بابای سرحال وشاد من الان…الان تو بیمارستانه ؟باورم نمیشه با عجله رفتم سمت
پذیرش وبا گریه پرسیدم :خانم خانم.. بابام کجاست
پرستار که دید اوضام خیطه گفت :خانم آروم باشید بگید اسم پدرتون چیه؟
با صدایی لرزون گفتم:محتشم …رضا محتشم
پرستار با چهره ایی ناراحت نگام کرد و گفت :بله بفرمایید ایشون منتظر شما بودن برین اتاق 145

با دو از پله ها بالا رفتم چند جا هم نزدیک بود بیفتم همه داشتن نگام میکردن اصن برام مهم نبود بابام

…باباجونم روی تخت بیمارستان بود ….رسیدم به در اتاق ی نفس عمیق کشیدم رفتم تو…..دیدمش

…..رنگش پریده بود ..تا منو دید لبخند زد من با قدم های لرزونم رفتم پیشش .

تعداد صفحات :51 صفحه پی دی اف ، 187 صفحه پرنیان

رمز فایل : www.negahdl.com

منبع تایپ :  رمان گردنبند | !aryana! کاربر انجمن نودهشتیا

ارتباط با نویسنده : http://www.forum.98ia.com/member309494.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی