رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان چشمک یه ستاره - www.negahdl.com

دانلود رمان چشمک یه ستاره – www.negahdl.com

دانلود رمان چشمک یه ستاره جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته saba potter کاربر انجمن نوهشتیا

خلاصه داستان:
داستان درمورد گیتادختر عکاس ونویسنده ای هست که یه رمانی روخونده بدجور توفکر اینه که یه کسی روپیدا کنه تاشبیه تصورات اون با شخصیت رمان باشه.یه روز توهمین افکار بوده که شخصی وارد زندگیش میشه که زندگی عادیشو به هم میریزه…
مقدمه
روایت هر قصه ی عشقی برگردن کسی ست….
روایتگر این قصه ی عشق سخت نیز من هستم…
قصه ی عشقی سخت که ستاره های چشمک زن برای عاشقان تاابد روایت خواهندکرد… پایان خوش

قسمتی از رمان :

تلفنوقطع کردموسریع وسایلموجمع کردم وکامپیوتر روهم خاموش کردم وبه سمت دانشگاه رفتم.به خاطر اینکه بین دانشگاه وآتلیه راه زیادی نبود ومن عادت داشتم برای تغییر آب وهوا همیشه به پارک سر خیابون هم سری بزنم هندزفیری mp4ام رو توی گوشم گذاشتم وصدای آهنگوبلند کردم وراه افتادم.کلاسور نوشته هامو هم توی دستم جابه جاکردم.نزدیک پارک که شدم قدم هامو آروم کردم وبه صدای خواننده گوش سپردم.قضیه ی پیداکردن پسری شبیه اون شخصیت …

تعداد صفحات: 173 صفحه پی دی اف؛ 783صفحه پرنیان

رمز فایل: www.negahdl.com

منبع تایپ : رمان چشمک یه ستاره | saba potter کاربر انجمن نوهشتیا

ارتباط با نویسنده: http://www.forum.98ia.com/member184856.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی