رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان سایه ی پناه - www.negahdl.com

دانلود رمان سایه ی پناه –www.negahdl.com

دانلود رمان سایه ی پناه جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته کهربا کاربر انجمن نودهشتیا

خلاصه :

راجع به دختری به نام پناه ست .که در زندگی خود با چالش جدیدی رو برو خواهد شد،که زندگیش را به محیطی جدید و آدابی جدید خواهد کشاند.اجباری زیبا برای تولد یک زندگی جدید.امیدوارم خوانندگان این رمان از سر کاستی ها و ضعف آن بگذرند و با من در این داستان همراه باشند.پناه دختر خود ساخته ای است که مادر خود را از دست داده است و با پدرش زندگی میکند.زندگی خیلی متوسطی دارد و مثل همه ی هم سن و سالهایش آرزوهای زیادی در سر میپروراند که در طی یک حادثه با روی دیگری از زندگی آشنا میشود.او یک شخصیت عادی و عام دارد که از این جهت شبیه هر کسی در این جامعه میتواند باشد. … پایان خوش 

قسمتی از متن :

نمیدونم چی شد که این همه ظلم و ستم رو قبول کردم.شاید پیش خودم فکر میکردم دارم کار درستی انجام می دهم.
حالا توی اون اتومبیل لعنتی سیاه رنگ نشسته بودم،وبه مکان نا معلومی که حتی یک بار هم نرفته بودم،می رفتم.باورم نمیشد که پدرم با من این کار را کرد.یعنی من چه گناهی کرده بودم؟.شاید اصلا بچه ی پدر نبودم..آه باز این فکر اومد سراغم،من که میدونم اون واقعا بابامه،پس چرا اینقدر اراجیف میگم.چاره ای نبود.اتفاقی بود که افتاده.پس باید میرفتم تا ببینم چی پیش میاد.خسته بودم آخر خیلی یهویی راه افتادم.
از صبح که سرکار رفته بودم ….

تعداد صفحات :232 صفحه پی دی اف ، 1136 صفحه پرنیان

رمز فایل : www.negahdl.com

منبع تایپ : رمان سایه ی پناه | کهربا کاربر انجمن نودهشتیا

ارتباط با نویسنده : http://www.forum.98ia.com/member300526.html

 نده : http://www.forum.98ia.com/member300526.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی