رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

دانلود رمان تن ها جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

دانلود رمان تن ها - www.negahdl.com

دانلود رمان تن ها – www.negahdl.com

دانلود رمان تن ها جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته  boood کاربر انجمن نودهشتیا

اینجا واقعیت ان چیزی است که باور می کنیم نه انچه که دیگران باورش دارند باور من حقیقت این واقعیت است و نه بیشتر …
تن ها گذر عمریست از رهایی که هست و دلی که نیست و عشقی که عجیب تمنای بودنش هست و نیست …
داستان زنی که درگیر زندگی می شود و عادتی که جای عشق را می گیرد و روزگاری که با رها یار نیست و پس از پنج سال او را تن ها تر از تنها می کند …
روایت غم ها و محبت ها و نگاه خداست به بنده ها …
که هرچقدر تنها باشی خدایی هست که بودنش جای تمام نبودن هاست …
تن ها داستان همه بنده هاست و عاشقی شان با خدا هرچند عیار زمینی ما او را تهی از عشق بخواند … پایان خوش

قسمتی از متن :

– استاد خواهش میکنم یک لحظه صبرکنید ، من باید باهاتون صحبت کنم
پشت سر دکتر مهدوی می دویدم …
– استاد خواهش میکنم .
ایستاد و برگشت سمتم و در حالیکه مثل همیشه جدی و پر جذبه بود گفت : نمیشه خانوم پارسان ، خودتون بهتر از هرکسی می دونید که من به همه تا بازه زمانی دو هفته قبل از پایان ترم مهلت ارائه دادم ونمیشه این تاریخ رو عوض کرد
ایستاده بودم رو به روش ، خودم بهتر از همه می دونستم و می شناختمش که حرفش رو عوض نمیکنه . سر به زیر و ساکت منتظر شدم حرفش رو تموم کنه هنوز نفس ها و تپش قلبم به حالت عادی بر نگشته بودم صورتم مثل کوره داغ بود با اینکه ….

تعداد صفحات :446 صفحه پی دی اف ، 1936 صفحه پرنیان

رمز فایل : www.negahdl.com

منبع تایپ : رمان تن ها | boood کاربر انجمن نودهشتیا

ارتباط با نویسنده : http://www.forum.98ia.com/member272128.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی