رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان الهه ی انتقام - www.negahdl.com

دانلود رمان الهه ی انتقام – www.negahdl.com

دانلود رمان الهه ی انتقام جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته evil girl و nojan کاربران انجمن نودهشتیا

نفس و سام
نفس دختری داغدیده و مغرور ، دختری که شکننده س ولی سعی میکنه نباشه و سام پسری که تا حدودی خوش گذرون و پولدار هستش پسری جذاب و خود ساخته …
ژانر:عاشقانه … اجتماعی … هیجانی … پر از معما
داستان فقط از زبون شخصیت اصلی ، یعنی نفس گفته میشه
خلاصه: اسمم نفس … جزای کار نکرده ام قفس … انتظارم انتقام و محکومم به آن…
به سوی مقصدم میروم … بازی ام را شروع میکنم.. قرار است به زانو درآورم آنهایی را که کمر به نابودیم بستند… آن هایی که گذشته هایم را از من گرفتند… آن هایی که نفسی برایم نگذاشتند… آن هایی که سوزاندند ریشه جانم را… من، نفس فروغی، میسوزانمشان…با آتشی که درونم برافراشته شده است…آتششان میزنم…من همان ققنوسم که آتش میگیرد، سوزانده میشود اما… بازهم دوباره از خاکستر خود متولد میشود.. من دوباره از مغرب طلوع خواهم کرد و هر غیر ممکنی را ممکن خواهم ساخت زیرا این منم، الهه ی انتقام…

مقدمه: روزها ازپس هم میگذرند
ومن همچنان به دنبال پاسخ یک سوالم
وآن اینکه
به جرم کدامین گناه من امروز محکومم؟
مگرنه این که دیگری سیب چید ومن به جرم گناه نکرده محکوم شدم؟
محکوم به نفس کشیدن …
به گناه کردن وگناهکاربودن….
به زندگی کردن…
خدایا…
خسته ام…
خسته ام ازاین بن بست ها..
ازاین راهی که تمامی ندارد…
ازاین گناهانی که قصد کم شدن ندارند…
ازاین..
اشک های بی امان که نه تنها مرهم نمی شوند..
بلکه چون شلاق تن نحیفم را تازیانه می زنند..
خسته ام..از این محکومیت…

تعداد صفحات: 321 صفحه پی دی اف؛1547 صفحه پرنیان

رمز فایل: www.negahdl.com

منبع تایپ : رمان الهه ی انتقام | evil girl و nojan کاربران انجمن  نودهشتیا

ارتباط با نویسنده: http://www.forum.98ia.com/member237794.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی