رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دانلود رمان چه حالی داری؟! - www.negahdl.com

دانلود رمان چه حالی داری؟! – www.negahdl.com

دانلود رمان چه حالی داری؟! جاوا،اندروید،pdf،ایفون

نوشته نسیم شمال نسب *N@M!S کاربر انجمن نودهشتیا

ژانر: عاشقانه/ کمدی/ غمگین/ اجتماعی…
خلاصه:
دایانا دختری مهربون و شیطون و دوست داشتنیه که به دلایل کار باباش دماوند زندگی میکنن و دایانا دانشگاه تهران قبول میشه و میره خونه عَمَش تو تهران زندگی میکنه… با پسر همسایه عمش اشنا میشه با قبول کردن دوست داشتن اون اتفاقاتی میوفته که …

در آتش رهایم ، خدا شاهد است !
به غم مبتلایم ، خدا شاهد است !
شب است و دل و بیکسی ، وای من !
به درد آشنایم ، خدا شاهد است !
دگر صبر و تابی ، دگر طاقتی
نمانده برایم ، خدا شاهد است !
دلم میگدازد در آتش ، دریغ !
به غم همنوایم ، خدا شاهد است !
شکسته است آیینه های مرا
غم دیر پایم ، خدا شاهد است !
رسیده است تا نا کجا ، نا کجا
طنین صدایم ، خدا شاهد است !
بگو جان ما را ز غم چاره چیست ؟
اسیر بلایم ، خدا شاهد است !
به شعر غریبم به شبهای غم
ترا میسرایم ، خدا شاهد است !

قسمتی از متن :

-مامان نگران من نباش خونه غریبه که نمیرم! خونه عمَمه…
–حالا هر جا! من نگرانتم دخترم…
بابا اومد تو اتاقم و چمدونمو برد که بذاره تو ماشین. منم داشتم موهامو میبستم که اروم اروم برم. دانشگاه تهران قبول شده بودم ولی خودمون دماوند زندگی میکردیم. خونه عمَم تهران بود. رشته پزشکی رو انتخاب کرده بودم! زیاد درس میخوندم و عاشق رِشتَم بودم.

تعداد صفحات: 1054 صفحه پی دی اف،3736 صفحه پرنیان

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع :رمان چه حالی داری ؟! | نسیم شمال نسب *N@M!S کاربر انجمن نودهشتیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی