رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ

دانلود رمان خانم سنگی جاوا، اندروید،pdf،ایفون 95-2016

es4_photogrid_1468939890275-1

دانلود رمان خانم سنگی جاوا، اندروید،pdf،ایفون

بسیاری از دوستان میگن چرا باید در انجمن نگاه دانلود عضو بشیم فایدش چیه و  موارد دیگه به این دوستان میگم تنها حمایت شما از نگاه دانلود عضویت در انجمن نگاه دانلود هست و کمک به این که مشخص بشه انجمن نگاه دانلود یه اجتماع بزرگه و تعداد کاربر هاش کم نیست دیگه با خود شما که چقدر به نگاه دانلود علاقه دارید و مهمه براتون 

نام رمان : خانم سنگی
نام نویسنده:
Maedeh.z
ژانر:عاشقانه،طنز

پنج سال از آن نامزدی اجباری میگذردپنج سال است قلب دختری شوخ و

بازیگوش تبدیل به تکه سنگی سخت شده است پنج سال است که لقب

او از زلزله به خانم سنگی تغییر کرده


حال خانم سنگی قصه میخواهد فراموش کند میخواهد بزرگ شود میخواهد

زندگی کند اما افرادی وارد زندگی او میشود که

صدای جیغ و داد بلند شد . ای بابا سرم کم درد میکرد اینم بهش اضافه

شد ، دستمو از زیر پتو کندمو باچشمای بسته تلاش کردم گوشیم و پیدا

کنم
صدای جیغ و داد بلندتر میشد و من عصبانیتم بیشتر.. اااااای باااابااا……
روی تخت غلتیدم و حواسم به این نبود که لبه ی تختم و این شد که غلتیدن من همانا و پهن شدنم کف زمین همانا
نگاهی به سر تا پام کردم ، موهای بلندم که تا زانو هام میرسید و پدرم و برای بلند شدن دراورده بودن ژولیده پولیده شده بود و به همدیگه گره خورده بود
یکی از پاهام پایین بود و اون یکی همون جوری رو هوا مونده بود ، تصور کردم یکی بیاد من و تو این وضع ببینه هه.. میگن خانوم سنگی دیوونه شده …
انقد تو افکارم غرق شده بودم که حواسم به این صدای مزخرف نبود.
بازم صدای جیغ پی در پی میود ، حالا گوشیم کجاس؟ خدا میدونه:|

قسمت دانلود
قسمت دانلود
  • شعبه تلگرام نگاه: hhttps://telegram.me/joinchat/BJzBZjwrttTLi0-NPwhuew
  • تعداد صفحات کتاب : پی دی اف 1300 حار 1300
  • دانلودرمان برای اندروید،تبلت با فرمت apk
  • دانلود رمان برای آیفون،ایپد،،اندروید،تبلت با فرمت epub
  • دانلود رمان برای جاوا بافرمت jar
  • دانلود رمان برای کامپیوتر PDF
  • دانلود رمان پی دی اف بصورت zip
  • موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی