رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان خاطرات برهنه -www.negahdl.com

دانلود رمان خاطرات برهنه – www.negahdl.com

 

دانلود رمان خاطرات برهنه جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته makhmal_66 کاربر انجمن نودهشتیا

یک حرف:
لطفا شخصیت ها را قضاوت نکنید. این داستان بر اساس واقعیت است.
یک نگاه:
در من کوچه هاییست که با تو نگشته ام، سفرهاییست که با تو نرفته ام، روزهاییست که با تو سر نکرده ام، شب هاییست که با تو آرام نیافته ام، عاشقانه هاییست که با تو نگفته ام … می بینی چقدر با تو کار دارم؟ زودتر بیا! سخت است حضور بی تو در این شهر با خاطراتی که روز به روز برهنه و نابود می شوند.

خلاصه:
آرام برای فرار از وضع نابسامان خانواده اش تلاش می کنه مثل دوستش زهرا خوش باشه. در واقع الکی خوش باشه. درست و غلط راهی که در پیش داره یک طرف؛ وجود خانواده ای که آرام رو طرف یک زندگی بی سر و ته، با سر هل میدن یک طرف. مادر آرام با فکر به این که خوشبختی آرام رو می خواد؛ آرام رو مجبور می کنه که به عقد کسی که دوستش نداره در بیاد و آرام توی زندگی ای اسیر می شه که سر و تهش رو رازهای ناگواری گرفتن. پایان زندگی تلخ آرام رو مرد دیگه ای رقم می زنه و اون مرد …پایان خوش

مقدمه:
من یک زنم. یک زن که شاید جایگاهش در تمام دنیا کلی فرق داشته باشد. مردمانی هستند؛ که زن را عاشقانه قبول می کنند و برای مقام زن بودنش احترام خاصی قائل هستند. ساده ترین مثالش را زنانی که توی جلسات قرآن دیده ام هم می توانند بزنند. می گفتند از پیامبری که دخترش را مادر خودش خطاب کرده و فاطمه را نور دو چشمش. پیامبری که همیشه می گفت فاطمه پاره ی تن من است. پس چرا من نور دیدگان کسی نیستم؟ پاره ی تن بودن چه مزه ای دارد؟ من مادر بودن نخواستم؛ پیشکشتان! دخترتان باشم؛ مرا بس.
در قاموس من؛ در خاندان و خانواده ی من زن بودن معنای دیگری دارد. می خواهی معنایش را بشنوی؟ گوش باز کن … طاقت و تحملت را بالا ببر. این جا … در خاندان من، زن بودن معنای تلخی دارد. معنای زهری اصیل و خالص.
زن بودن در خانواده ی من یعنی سرکوب، یعنی هیچ شمرده شدن، یعنی ضعیفه بودن، یعنی مطیع بودن. مطیع هر کسی که قدرت دارد. زن و مردش مهم نیست؛ هر کس که قدرت دارد! هر کسی! روی هر حرف؛ هر هجا؛ هر علامتش فکر کن.
زن بودن یعنی تمام روز بغض هایت را قورت بدهی و هیچکس نفهمد. زن بودن یعنی این که همیشه دلت تکه تکه باشد و بدتر آن که، تکه های دلت این ور و آن ور دنیا پراکنده باشند.
زن بودن خیلی مضحک است. زن بودن دنیایی است از تضادها. خواستن ها و نداشتن ها. نیازهای کوچکِ خنده دار و حتی همان ها هم برآورده نشدن!
زن بودن یعنی حسرت این که لاک صورتی و روسری نارنجی و مانتوی سفید و کفش های سرخ، یعنی که سهم تو هم از هوا و آسمان و زمین مساویِ آن دیگری ها باشد. زن بودن یعنی حسرت آغوش های بی منت و بی پرسش. زن بودن دنیایی است همه ترس و واهمه و اضطراب.
زن بودن من یعنی همه ی این ها، یعنی خانواده ات فراموشت کنند و برایشان آرزوها و آمال تو مهم نباشد. زن بودن من پر از درد است. زن بودن من خالی است از تمام پاره ی تن بودن ها، خالی است از بوسه های پدرانه و آغوش مادرانه. خالی است از لبخندهای دوست داشتنی و حس خوب انسان بودن. زن بودن من حس گندی دارد.
داستان زندگی من تکرار زیاد دارد، پر است از حس حقارت و درد.
اما برای من زندگی … نه این مردگی تمام نشدنیست. می رسد روزی که خودتان از این که به من بدی کردید شرمزده شوید. عاقبت می رسد آن روز!

تعداد صفحات :۵۲۲ صفحه پی دی اف،۲۷۹۲صفحه پرنیان

رمز فایل: www.negahdl.com

منبع تایپ:رارسال مطلب جدیدمان خاطرات برهنه | makhmal_66 کاربر انجمن نودهشتیا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی