رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

 

دانلود رمان حس معکوس - www.negahdl.com

دانلود رمان حس معکوس – www.negahdl.com

دانلود رمان حس معکوس جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته پریناز بشیری کاربر نگاه دانلود

سلام دوستان نماز روزتون قبول

نرسیدم رمان را بخونم اگه مورد ف*یلتری داشت بهم اطلاع بدید

خلاصه :
گاهی یه اشتباه اونقد کوچیکه که با یه ببخشید حل میشه و گاهی انقد بزرگ که شاید صد ببخشیدم نتونه حلش کنه ….عشق برای بعضیا یه اشتباهه و از نظر بعضیا یه گناه وگاهی تنها یک اشتباه یعنی اشتباه آخر
دختری که تو یه خانواده متعصب بزرگ شده و یاد گرفته دختر بی راهه بره مرگ کمترین مجازاتشه …دختری که یک عمر اشتباه نکرد ولی….
حس معکوس رواییت آدمای درو بر ماست …گاهی وقتا یه رابطه غلط شروع میشه ..دوستی دخترو پسر …رابطشون باهم …هیچ وقت نمیشه گفت شروع یه مسئله با راه حل غلط ممکنه جواب غلطی بده
این رمان داستان متفاوتی از یک دوستی …از یک عشق یکطرفه که پیانش ناپیداس …داستانی مابین جدال عشق و * …عقاید و سنت ها….خیانت و وفا داری..عقل و احساس …پایان خوش
“بر حسب واقعیت “
ژانر :عاشقانه –اجتماعی
از زبان سوم شخص

مقدمه:
دلم سوخت واسه احساسی که پای تو هدر کردم
دلم سوخت که توبودی واما من باتنهایی سرکردم
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندی ولی باز نرفتی از یادم
دلم سوخت…….دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تورو نمیخواد
توی خواب و خیالم هنوز دستاتو میگیرم
میدونم که نمیای ولی من برات میمیرم
همه احساس و قلبم توی دستای توگیره
میخوام رهاشم ازتوعشقت ازدلم نمیره
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندی ولی مرفتی از یادم
دلم سوخت……دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تورو نمیخواد
ای دل دیدی تنهات گذاشتو رفت
توی غمهات گذاشت و رفت
آره دوست نداشت و رفت
رفتش اما عکساش کنارمه
فقط تنهایی یارمه
 ببین توی صدام غمه

تعداد صفحات” 646صفحه پی دی اف ،2392 صفحه پرنیان

 

رمز فایل:www.negahdl.com

منبع :www.negahdl.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
مهدی یارس

دانلود رمان زیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی