رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دانلود رمان تا انتهای راه - www.negahdl.com

دانلود رمان تا انتهای راه – www.negahdl.com

دانلود رمان تا انتهای راه جاوا،اندروید،pdf،ایفون

نوشته فروزان 70

خلاصه:”فرهاد وسارا هر دو دانشجوی روانشناسی مشهدهستن که از اولین روز دانشگاه تابه الان باهم کل کل دارن،اما طی اتفاقاتی رابطه اونا به کل عوض میشه وکم کم عاشق هم میشن اما حقایقی بعد از عشقشون روشن میشه که…پایان خوش”

قسمتی از متن :

دستم رو از زیر پتو بیرون کشیدم و بدون اینکه چشمام رو باز کنم دنبال گوشیم گشتم….صداش بدجور روی اعصابم بود…هرچقدرم که میخواستم بیخیال جواب دادن بشم نمیشد…. ظاهرا طرف از اون سیریشا بود…بالاخره دستم به گوشیم خورد…با همون چشمای بسته گوشی رو کنار گوشم گذاشتم و خواب آلود گفتم:
-کیه؟ ….

صدای نازک و گوش خراشی رو شنیدم:
-الـــــــو؟آقای مولایی؟
سرفه کوتاهی کردم تا بلکه صدام باز بشه:
-بله…شما؟
-واااای چطور منو نمیشناسی؟به این زودی منو یادت رفت؟
متعجب گفتم:

-میشه درست حرف بزنید…من شما رو به جا نمیارم خانوم!
-بابا منم…همون که میگفتی عشقتم…همون که همیشه بهش میگی نفسی…همه کسی!
این دیگه از اون حرفا بود…من و نفس گفتن به کسی؟!…چشمام رو باز کردم و نگاهی به شماره انداختم…باید حدس میزدم…گوشی رو دوباره نزدیک گوشم بردم: ….

تعداد صفحات : 201 صفحه پی دی اف ، 784 صفحه جار

رمزفایل:www.negahdl.com

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی