رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ

دانلود رمان عروسک کوکی جاوا،اندروید،pdf،ایفون

دانلود رمان عروسک کوکی - www.negahdl.com

دانلود رمان عروسک کوکی – www.negahdl.com

دانلود رمان عروسک کوکی جاوا،اندروید،pdf،ایفون

نوشته ایراندخت | ساینا مقدسی

خلاصه :
تا جایی که یادمه همه من رو به عنوان یه عروسک
کوکی می شناسند…یه عروسک کوکی بی صدا…بی احساس…سرد…یک عروسک کوکی…نه
بیشتر نه کمتر…و مدت ها با این نام عجیم شدم تا مردی آمد و در این عروسک کوکی
روحش را دمید…و این روح به من همه چیز داد…امید ، عشق و زندگی…دیگر یک عروسک
کوکی نبودم…تازه داشتم این زنده بودن و زندگی کردن را می پذیرفتم که آن مرد پیش آمد
و پیشامدی به بار آورد…روح دمیده شده اش را از پیکرم خارج کرد…به قول فروغ « بیش از این ها می
توان خاموش ماند » و من می جنگم تا ببینم باز هم طاقت عروسک ماندن را دارم…تو می گویی طاقتش
را دارم؟

قسمتی از متن :
با تن خستگی روی تخت غلت می زنم…پاهایم را در آغوش می گیرم و به حالت جنینی به دیوار یک رنگ خیره می شوم…خیلی وقت است که بیدار شده ام…دیگر باید بلند شوم…با کسالت بلند می شوم و پلیور قهوه ای گشاد گشتاسب که روی تخت افتاده و تنها لباس گرمی است که به همراه دارم را بر تن می کنم…تمام پنجره های سالن را باز می کنم و به آشپزخانه می روم…از میان آن همه ظرف های کثیف و به هم ریختگی ها کتری را بیرون می کشم و شیر آب را باز می کنم و رویش می گیرم…در فکر گذشته ها غرق می شوم…از کجا شروع شد؟ …

تعداد صفحات : 303 صفحه پی دی اف ، 1237 صفحه جار

رمزفایل:www.negahdl.com

انجمن نگاه دانلود عضو شوید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی