رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دانلود رمان به ماه نگاه کن - www.negahdl.com

دانلود رمان به ماه نگاه کن – www.negahdl.com

دانلود رمان به ماه نگاه کن اندروید،جاوا،pdf،ایفون

نوشته *noghre کاربر انجمن نودهشتیا

خلاصه داستان:
داستان درمورد دختری شیطونو شاد به اسم مانیاست مادرش فرانسو پدرش ایرانیه مانیا الان بیست سالشه و پدرش رو اصلا ندیده طی یه سری اتفاقات مانیا و مایک برادرش با پدرشون اشنا میشن و باعث مشین که مادرو پدرشون دوباره باهم ازدواج کنن البته باید بگم که مانیا دختر عادی نیست و قدرت های خاص داره بال های سفید و مشکی رنگی داره که عاشقشونه و به محافظ ماه مشهوره..دیگه چیزی نمیگم بقیش رو بخونید تا از زندگی جنجالی مانیا و عاشق شدنش با خبر بشید………… پایان خوش

قسمتی از متن :
یو هو چه حالی میده بازی
عاشق شهربازیم با این بازی های ترسناکش بهتر بگم عشق هیجانم زندگی دوروزه و من عشق بازی
به طرف بار رفتم یه لیوان از نوشیدنیه محبوبم گرفتم یکم خوردم که گوشیم زنگ خورد جواب دادم صدای جدی مامان اومد
من- سلام
مامان- کجایی مانیا؟
من- شهر بازی
مامان- با کی؟
من- تنها عزیزم به لطف شما که از داشتن دوست محرومم
مامان نفسه عمیقی کشید- بلند شو بیا خونه دیر وقته …

تعداد صفحات : 241 صفحه پی دی اف ، 855 صفحه جار

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع تایپ : http://www.forum.98ia.com/t1155068.html

انجمن نگاه دانلود عضو شوید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی