رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دانلود رمان چند چندیم؟ - www.negahdl.com

دانلود رمان چند چندیم؟ – www.negahdl.com

دانلود رمان چند چندیم؟ جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته نوا

داستان یک دخنر 19 ساله که برای رندگی در تهران همه کار میکنه درس میخونه ازدواج میکنه ………..

قسمتی از متن :
همه یک داستان زندگی دارن منم مث بقیه داستان دارم یه داستان که تصمیم گرفتم برا شما هم تعریفش کنم. اخیش بالاخره این کنکور لعنتی دادم.هوورااااا زندگیم شروع شد.
یه تاکسی نشستم رفتم خونه،درو باز کردم رفتم تو داد زدم:سلاااااااام

مامان:سلام شیری یا روباه؟
من:مث همیشه موش
و سریع رفتم تو اتاقم لباسامو در اوردم انداختم روتخت گوشیمو خاموش کردم سریع یه بلیط واسه تهران گرفتم،اخ تهران دو سال پیش وقتی از تهران برگشتم به خودم قول دادم هرکاری کنم که تهران زندگی کنم،وقتی برگشتم مشهد الافی پدرسوخته بازی گذاشتم کنار شروع کردم به درس خوندن که یه دانشگاه توی تهران قبول بشم 

تعداد صفحات: 77 صفحه پی دی اف،317  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1231307.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی