رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان پنج سین - www.negahdl.com

دانلود رمان پنج سین – www.negahdl.com

دانلود رمان پنج سین جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته سیده راحله موسوی

خلاصه : 

گره کرواتمو شل میکنم فضا خفه کننده و بی هواست.داغ بودم.منگ بودم.دومین شیشه رو هم خورد میکنم (مرسی اعصاب)تمام این مدت توی سرم اکو میشه :(نسیم)خاله ای که تمام این چندسال شد مادر برای دوقلو های خواهرش وحتی یکبار هم دم نزد از گذشته (یسنا)بیچاره ی غریبی که شد عضو جدید خونه ما.(پارسا)خود بدبختم که موندم چطور با وجود آوار این زندگی روی سرم دارم نفس میکشم.صبوری پخش میکنم انگار از کیسه خلیفه است.(سام)برای گفتن چیزی ندارم.فقط(برادری که یک قل من بودو تمام زندگیم).(یاس)قل سومی که شد امید زندگی من و مامان نسیم.(اینطور ما شدیم پنج سین)


وقتی نیامده میروی دیوارها.کوه ها. پا سست میکنند و من زیر آوار آواز میخوانم.آواز که نه مرثیه میخوانم!!مرثیه برای دق مردگی پرنده ای که خودش را تا توانست به دیوارها کوبید میله هارا شکست ولی پشت قفس آسمان درکار نبود…
***************************

مقدمه.

تو میروی و بهار همراه توست .ابر چشمانم گریان و کاسه دل از این باران غمناک پر گشته است تا بر پشت پای تو ریزم شاید که زودتر بیایی .وتورا در جاده های بی انتهای خیالم بدرقه میکنم.وتو در سکوت غمگینم گم میشوی . و تورا در شهر ارزوهایم جستجو میکنم و دل همسفر مهربان توست.اما تو تنهایی را تجربه میکنی.اگر رفتی مرا در گوشه دفتر خاطراتت به نمایش بگذار.تا در ارشیو ذهنت خیال خاک خورده نباشم .وقتی که رفتی سکوت مهمان ناخوانده ام شد و بغض گلو تحفه اش گشت.گفته بودی که می آیی اما انتظارت را بر کدامین لوح بکشم ؟؟؟؟
بر کدامین رود چشم جاری سازم؟؟؟
بوی گل گندم مهربانیت فضای صحرای دل محنت کشیده ام را پر میکند تا هر گوشه نشانی از عطر یاس خنده هایت باشد.ومن در هلهله و غوغای گریه ها مبهوت مهر محبت به یاد ماندیت میشوم و با رفتنه تو گلهای اشک شکوفه میشوندویاس های خوشبوی باغچه ی خانه به انتظار مینشینند تا تو بیایی و بهار را به آنان ارزانی کنی و انتظار تا و سال انیس لحظه هایش میشود.
آریانی...

تعداد صفحات: 46 صفحه پی دی اف،163  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : نگاه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی