رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان دشمن عشق - www.negahdl.com

دانلود رمان دشمن عشق – www.negahdl.com

دانلود رمان دشمن عشق جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته پرنا اسدی کاربر انجمن نودهشتیا

ببینید دوستان . رمانی که دو جلد یا چند جلد باشه اگه جلدای بعدش تموم شده باشه و ویرایش هم نداشته باشه بلافاصله بعد جلد اولش گذاشته میشه . الان رمان با تو هرگز شاید بیشتر از ده تا کامنت من جواب دادم که این رمان هنوز تایپ نشده . پس لطفا صبر کنید . اگر هم کم طاقت هستید حداقل منتظر بمونید جلد بعدیه رمان که گذاشته شد با هم دو جلد رو دانلود کنید بخونید خیالتون هم راحت باشه .

دیگه وقتی رمان هنوز تایپش هم شروع نشده چه برسه به اینکه تموم بشه ، انقد در مورد جلد دوم نپرسید . درسته ، باید اطلاع داشته باشید . اما فکر میکنم نگاه کردن و خوندن نظراتی که کاربرای دیگه دادن کمتر وقت ببره تا اینکه یه نظر بدید و منتظر تاییدش بمونید . نظرات بقیه رو بخونید ببینید در مورد اون موردی که شما سوال دارید حرفی زدن یا نه اگه نه بعد نظر بگذارید . من با تایید کردن و جواب دادن نظر مشکل ندارم . اما تعدادی باز سر اینکه در مورد موضوعش نظر ندادید و چرا همش در مورد جلد دوم میپرسید پیش من گلایه میکنن . 

 

ژانر:طنز غمگین عاشقانه اجتماعی

شخصیت ها:{یه کوچولو معرفیشون میکنم …چون تو رمان اونقدر درمورد شخصیت ها حرف زدم که خودتون راحت اشنا میشین…}
شخصیت اصلی:
ماندانا رنجبر: دختری شوخ و مهربون

شخصیت های پررنگ:
بی بی گل:دایه ی ماندانا
ساناز ناصح: دوست ماندانا
آرشام ظهوری:رئیس بخش عمل…بیشتر دیگه اطلاعات نمیدم

حسام نیکزاد:همکار و البته دوست ماندانا
و یکی دیگه:…(در اینده باهاش اشنا میشید)
شخصیت زیاده ولی تک و توک خودشونو نشون میدن…

خلاصه:
ماندانا دکتری به ظاهر شاد در بیمارستانی پر ماجرا کار میکند…با دوستان خود روز های متفاوتی میگذراند ولی یک روز با این روز ها متفاوت است و ماندانا در مسیر ازدواج به دام میوفتد…

چند کلام از نویسنده:این یک رمان تخصصی از زندگی یک دکتر نیست،من نه رشته پزشکی خوندم نه تو بیمارستان کار کردم، کسی هم 24 ساعت نداشتم تک تک لحظه ها رو ازش بپرسم.لطفا اگه دکتر ها به تخصصشون برمیخوره که من یک اشتباه لحظه ای داشتم، رمان رو نخونن تا نه خودشون دلسرد بشن نه من!ولی داستان شاید جالب تر از موقعیت هاشون باشه…
مقدمه:
نازنین.چرخ جهان شعبده باز من و توست
دست معمار فلک غمکده ساز من و توست
کهکشان ظلم فلک دیدم و گویی ره او
قصه آوارگی دور و دراز من و توست
قامت بخت من از تیر کمانخانه او
چون رکوع و خم در وقت نماز من و توست
نازنین ناز کن امشب که این دشمن عشق
سالیانی است که آزرده ی ناز من و توست
نی محزون بسپارش به چوپان غزل
که در این کلبه ی دل نغمه ی ساز من وتوست
توشه بر ببند که باید ز ولایت برویم
سوی آن ایل که بیگانه نواز من و توست
اشهد عشق بخوانیم که این نطق حیات
در گذرگاه دلان برگ جواز من و توست

تعداد صفحات: 179 صفحه پی دی اف،697  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع http://www.forum.98ia.com/t1399منبع : 983.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی