رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

دانلود رمان بی تو هرگز جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

دانلود رمان بی تو هرگز - www.negahdl.com

دانلود رمان بی تو هرگز – www.negahdl.com

دانلود رمان بی تو هرگز جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته negin7984 کاریر انجمن نگاه دانلود

مقدمه

حس خوبیه…ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زده
واسه ی رسوندن خودش به تو همه ی راهو نفس نفس زده
حس خوبیه
حس خوبیه…ببینی یه نفر واسه انتخاب تو مصممه
دستتو بگیره و بهت بگه موندش کنار تو مسلمه
حس خوبیه

خلاصه:داستان دختری بی احساس وسرد به اسم رزاست که هدفش از زندگی مستقل شدنه و آزاد زندگی کردن…از یه طرفی پسر عمه اش (حمیدرضا) ازش خواستگاری می کنه و رزا که مربی یه تیم والیباله یه روز قبل خواستگاریش وقتی از باشگاه خارج می شه دیگه به خونه نمی ره و باعث می شه تا یه اتفاقاتی بیفته و……..

قسمتی از متن :

-خداحافظ بچه ها ، فردا راس ساعت 12 برای تمرین این جا باشید.
همگی باهام خداحافظی کردن…از سالن خارج شدم…سوز سردی باعث شد دستام رو توی جیب کاپشنم فرو کنم.
دزدگیر206 آلبالوییم رو زدم…روی شیشه هاش رو برف گرفته بود…با دستام برف های روی شیشه رو کنار زدم…به دستام نگاه کردم…از زور سرما قرمز شده بودن…سوار ماشین شدم…استارت زدم ولی ماشین روشن نشد….دوباره استارت زدم ولی بازهمون آش وهمون کاسه.
دیوونه شده بودم….اینم از شانس من هیچ وقت تو کارام شانس نیاوردم،حالا تو این سرما ماشین از کجا گیر بیارم…

تعداد صفحات: 134 صفحه پی دی اف، 576  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : رمان بی تو هرگز|negin7984 کاربر انجمن نگاه دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی