رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دانلود رمان نامه ی آخر - www.negahdl.com

دانلود رمان نامه ی آخر – www.negahdl.com

دانلود رمان نامه ی آخر جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته مریم عمادی کاربر انجمن نودهشتیا

درخواستی

داستان در مورد پسری به اسم بردیا هست که عاشق دختر خاله اش هست و برای رسیدن و خوشبخت کردنش همه کار می کنه.تا اینکه آخرین بار در آزمون استخدام شرکتی در مشهد قبول می شه و مجبور به سفر کردن میشه.چند ماهی با اشک و گریه و دلتنگی زمان های بی قراری رو می گذرونه تا اینکه نامه ای از عشقش به دستش میرسه و…

قسمتی از متن :

-خدایا چی کار کنم؟!… بهش بگم یا نگم … یعنی بهش بگم ناراحت میشه؟… خب معلومه ناراحت می شه… ولی اگه یهویی هم ترکش کنم که بد تر ناراحت می شه… چی کار کنم؟… چرا هیچی به مغزم نمی رسه…
در همین لحظه که داشتم با خودم کلنجار می رفتم سهیل از رو به روم رد شد و یه نیش خند زد.آهان! تنها کسی که الان می تونه بهم کمک کنه سهیله. سریع از جام پریدم و داد زدم:
-سهیل…

تعداد صفحات: 222 صفحه پی دی اف، 882  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1395235.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی