رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

دانلود رمان آیگل جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

دانلود رمان آیگل - www.negahdl.com

دانلود رمان آیگل – www.negahdl.com

دانلود رمان آیگل جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته مریم یوسفی

ممنون از ساحل و خود نویسنده بابت خلاصه ای که گفتند . البته دوستان دیگر ( negii , masome ) هم خلاصه خوبی گفتند که در نظرات هست و من دوتا از خلاصه ها رو اینجا گذاشتم . از اون دوستان هم ممنونم .

خلاصه :

داستان درباره ی دختری به نام آیگل هست ک خوانوادش رو در یک تصادف از دست داده واستاد دانشگاهه حالا پس از چندین سال پسرعموش و دوست خانوادگیشون دارن به ایران بر میگردن

آیگل دختری از جنس دیگر دختران که با تمام سختی ها و تنهایی هایی که کشیده بازهم به زندگیش ادامه میده و هیچ چیز باعث دوری او از خداوند نمیشود و…
…..پایان تلخ
به نام خدایی که تنهاست.
شب سردی است،و من افسرده.
راه دوری است،و پایی خسته.
تیرگی هست و چراغی مرده.

میکنم،تنها،از جاده عبور:
دورماندند ز من آدم ها.
سایه ای از سر دیوار گذشت،
غمی افزود مرا بر غم ها.

فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی.

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر ، صحر نزدیک است.
هر دم این بانگ بر آرم از دل:
وای، این شب چقدر تاریک است!

خنده ای کو که به دل انگیزم؟
قطره ای کو که به دریا ریزم؟
صخره ای کو که بدان آویزم؟

مثل این است که شب نمناک است.
دیگران را هم غم هست به دل،
غم من ، لیک ، غمی غمناک است.

تعداد صفحات: 106 صفحه پی دی اف، 533  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : نگاه دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
مهدی یارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی