رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان هوای تلخ - www.negahdl.com

دانلود رمان هوای تلخ – www.negahdl.com

دانلود رمان هوای تلخ جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته nastaran_kw کاربرانجمن نودهشتیا

در مورد پایان رمانا : من به شخصه دیگه رمان خوندنم خیلی کم شده . به همین خاطر نمیتونم پایان رمانارو بگم . طبق روال قبل هم اگه پایان بزنم از رو چند خط آخر رمانه . پس احتمال یک درصد خطا رو هم بگیرید . مثل این رمان که فکر کنم پایان خوشی داشته باشه .

مقدمه:
ماندن به پای تو فایده نداشت…
رفتم…
دیدی چه خوب ترک کردن را یادم دادی؟
دوستت داشتم اما نفمیدی…
یه روز برمیگردم … می ایستم کنار پنجره زندگیت
تماشا میکنم…
میخواهم ببینم ان هایی که دور برت را شلوغ کرده بودند هنوز هستند؟
مثل من پشتت هستند؟
خوبیت را اندازه من میخواهند؟
ولی به همان شلوغی دورت قسم…
پشتت خالیست…
به حرف هایم خواهی رسید…
اما دگر قصه من و تو تمام شده…
زندگی دگری خواهم ساخت…
بدون تو…
حماقت کافیست…

خلاصه: نه از جنس حوایم نه هوا! نه حوا ادمی ام نه لیلی دیوانه ایی!نه دختر شاه پریانم نه دختر گیسوکمند مادر!
نه روح اسمانی دارم نه زمینیش را!
انگار از دار دنیا فقط خودم را دارم که برای خودم باشم!
نه تنهایم و نه مشغول فقط کمی برای خودم کمرنگم!
نه برای کسی فقط و فقط برای خودم!
حوا و هوای خودمم ! عاشقی را تنهایی تجربه می کنم !
با خودم و خودم!
شاید هم باکسی که خود من است…
اما تو فقط با خودم باش برایت حوا که هیچ
هوا هم می شوم

تعداد صفحات: 254 صفحه پی دی اف، 924  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1408002.html

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی