رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان سفید مثل قطب جنوب زیبای من - www.negahdl.com

دانلود رمان سفید مثل قطب جنوب زیبای من – www.negahdl.com

دانلود رمان سفید مثل قطب جنوب زیبای من جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته مهنا کاربر انجمن نگاه دانلود

پایان خوش

مقدمه:همه ی رنگ های خدا قشنگن, سبز, قرمز, آبی, زرد, سیاه,…
اصلن دنیا بخاطر رنگارنگ بودنشه که قشنگه اما رنگ سفید یه چیز دیگست. رنگ سفیدو جلوی منشور که بگیری تجزیه میشه به رنگهای مختلف. به نظر من که رنگ سفید مادر همه ی رنگهاست.

خلاصه: دختری که رشته ی زیست شناسی خونده به شدت علاقه مند به سفر قطب جنوبه که البته تصمیمش با مخالفتش شدید خانوادش روبرو م

قسمتی از متن :

عاشق سفر در زمانم. اگه روزی دستگاهی ساخته بشه برای سفر به زمان گذشته با هرقیمتی که باشه میخرمش تا بتونم زمانو به عقب برگردونم.
زمان تنها چیزیه که وقتی از دستش میدی باید افسوس بخوری. دقیقا مثل آبیه که ریخته و دیگه هیچوقت برنمی گرده. اگه زمانو از دست بدی ممکنه همزمان با اون خیلی چیزای دیگه رو هم از دست بدی. چیزهایی که برات با ارزشن.

تعداد صفحات: 136 صفحه پی دی اف، 725 صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : رمان سفید مثل قطب جنوب زیبای من|نویسنده مهنا کاربر انجمن نگاه دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی