رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان اسم من آتریسا - www.negahdl.com

دانلود رمان اسم من آتریسا – www.negahdl.com

دانلود رمان اسم من آتریسا جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته zahra.c کاربر انجمن نودهشتیا

زندگی دختری به نامآتریسا ،درگیر روزمرگی های زندگی پر فراز و نشیب خود،گذشته اش و لجاجت های دخترانه اش،دختری که درگیر میشود….درگیر احساسی عجیب که در این راه حقایقی بر او روشن میشود…..
ژانر رمان:همه چیز با هم ترکیب کردم(طنز-اجتماعی-اکشن و پلیسی-احساسی-عاشقانه)
دوستای عزیزم امید به همراهیتون باعث شد من قصد تایپ این رمانمو بکنم….امید وارم مورد پسندتون واقع بشه و اگه این طور نشد من پوزش میخوام.

قسمتی از متن :

پشت درخونه که رسیدم نگاهی به دور و اطرافم کردم،نبودش…خب خدا رو شکر حتما تا اون موقع هم هم مسیر من بوده. هر چی توکیفم که سگ میزد گربه میرقصید نگاه کردم اثری از کلید نبود خدایا حالا توی این بارون باید چکار کنم؟
توی یک لحظه کوچه تاریکمون روشن شد.برگشتم با خوشحالی به فکر این که مامان اینا باشن ولی درکمال حیرت خودش بود.از ماشین پیاده شد و درحالی که دستاشو بالای سرش گرفته بود تا بارون نخوره به طرفم اومد.
خدای من…..از ترس داشتم سکته میکردم….

تعداد صفحات: 183 صفحه پی دی اف، 771  صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1285289.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
مهدی یارس

دانلود رمان جذاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی