رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان شاه و گدا - www.negahdl.com

دانلود رمان شاه و گدا – www.negahdl.com

دانلود رمان شاه و گدا جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته m-sh77 کاربر انجمن نگاه دانلود

پایان خوش

موضوع:عاشقانه – اجتماعی

خلاصه رمان: داستان زندگی یه پسر دست فروشه که….

اگه بیشتر بگم بی مزه میشه….میدونم به این نمیگن خلاصه ولی به خوبی خودتون ببخشید….

با قرمز شدن چراغ راهنما با بچه ها به سمت ماشین ها هجوم بردیم…به سمت ماشین مشکی رنگی رفتم و از پنجره اش آویزون شدم

-:آقا یه فال میخری؟؟؟آقا یه فال بخر….تورو خدا یه فال بخر….

قسمتی از متن :

اما حتی سرش رو برنگردوند که به من نگاه کنه و همونجور شیشه ماشین رو داد بالا…

سرخورده به سمت ماشین دیگه ای رفتم….

-:آقا یه فال بخر….آقا فال میخوای؟؟؟؟

و همینجور ماشین های بعدی…..

با کم شدن ثانیه شمار چراغ راهنما با بچه ها به پیاده رو برگشتیم..

روی یه پله جلوی در یه خونه نشستم…..

دستی روی شونه ام نشست….

سرمو بلند کردم….

تعداد صفحات: 208 صفحه پی دی اف، 622 صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : رمان شاه و گدا/نویسنده m-sh77 کاربر انجمن نگاه دانلود

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی