رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دانلود رمان حافظه پنهان - www.negahdl.com

دانلود رمان حافظه پنهان – www.negahdl.com

لینک های دانلود به دستور مصادیق مجرمانه حذف گردید

دانلود رمان حافظه پنهان جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت

نوشته فاطمه شاه مراد کاربر انجمن نگاه دانلود

پایان خوش

خلاصه :

دختری به اسم تینا عاشق می باشد به همین خاطر با کسی که پدرش برای ازدواج با او صلاح دیده ازدواج نمی کند و فرار می کند که…
مقدمه:ﺩﻟﻢ ﻧﻤﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺪﺍﻧﺪ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﺩﻟﻢ ﻧﻤﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺪﺍﻧﺪ ﺳﺨﺖ ﺩﻟﺘﻨﮕﻢ
ﺩﻟﻢ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺶ
ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺑﮕﻮﯾﻢ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﻮﺩﻥ
ﺍﺯ ﻟﺤﻈﻪﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ
ﺍﺯ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ
ﺍﺯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ
ﻭ ﻗﺮﺍﺭ
ﻗﺮﺍﺭ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼِ ﺁﯾﻨﺪﻩ
ﺑﻪ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺭﺳﯿﻢ
ﺟﺰ ﺁﻏﻮﺵ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﭼﯿﺰِ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ
ﻭ ﺩﻟﺘﻨﮓ
ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﺪ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﻮﺩﻥ
ﺍﺯ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ
ﺍﺯ ﻗﺮﺍﺭِ ﻓﺮﺩﺍ ﻫﻢ ﻧﻤﯽﮔﻮﯾﺪ
ﻣﻦ ﻣﯽﻣﺎﻧﻢ
ﻭ ﯾﮏ ﺁﻏﻮﺵ ﮐﻪ ﺣﺎﻻ ﺑﻮﯼِ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ
ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ
ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﺍﺯ ﺍﻭ
ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ
ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡِ ﺍﯾﻦ ﺭوزها

قسمتی از متن :

گفتم:تو کی هستی؟؟ من کیم؟؟ ها؟؟ اینجا کجاست؟؟؟ من کجام؟؟
دیدم داره میاد سمتم ترسیدم.خدایا این کیه؟ چرا چیزی یادم نمیاد؟ گفتم:جلو نیا.
یه قدم رفتم عقب.. اون ی قدم اومد.لعنتی بسته چرا داری میای سمت من. ان قد من رفتم عقب اومد جلو تاکمرم به دیوار برخورد کرد. اومد جلو فاصله بینمون رو کم کرد، کمتر از یک سانی متر طوری که نفسای گرمش تو صورتم پخش میشد. دستام رو برو بالا چسبوند به دیوار. تو چشمام زل زد و گفت:

تعداد صفحات: ۹۸ صفحه پی دی اف، ۵۲۰ صفحه پرنیان

لینک های دانلود به دستور مصادیق مجرمانه حذف گردید

منبع :  کاربر انجمن نگاه دانلود

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی