رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دانلود رمان از کدامین صبح طلوع خواهی کرد ؟ - www.negahdl.com

دانلود رمان از کدامین صبح طلوع خواهی کرد ؟ – www.negahdl.com

دانلود رمان از کدامین صبح طلوع خواهی کرد ؟ ایفون،pdf،تبلت،جاوا،اندروید

هانیه علی نژاد کاربر انجمن نودهشتیا

پایان خوش
ژانر:عاشقانه

سلام به دوستای گلم…
دوباره بایه رمان جدید اومدم..
اما مطمئن باشید این یکی بهتر از قبلیه..
ینی سعی کردم که اینطور باشه
امیدوارم که مورد استقبال قراربگیره…..
همراهم باشید و بهم کمک کنید.

خلاصه :

وای اگر پیچشِ من با خَمت …
درد شود تا که به دست آرمت

نوش ِ خودم زهر ِ سراپا غمت …

بیشترش کن که کـَمم با کـَمت
خوب ترین حادثه می دانمت …

خوب ترین حادثه می دانی ام
غسل کن و نیت ِ اعجاز کن …

باز مرا با خودم آغاز کن

یک وجب از پنجره پرواز کن …
گوش ِ مرا معرکه ی راز کن
حرف بزن ابر ِ مرا باز کن …
دیر زمانیست که بارانی ام
قحطیِ حرف است و سخن …

سال هاست ، قفل زمان را بشکن
سال هاست پُر شدم از درد شدن …

سال هاست ظرفیت ِ سینه ی من
سال هاست حرف بزن حرف بزن …

سال هاست تشنه ی یک صحبت طولانی ام

“علیرضا آذر”

تعداد صفحات: 158 صفحه پی دی اف، 542 صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1476029.html

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی