رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها

دانلود رمان زندگی بدون من خر - www.negahdl.com

دانلود رمان زندگی بدون من خر – www.negahdl.com

دانلود رمان زندگی بدون من خر ایفون،pdf،تبلت،جاوا،اندروید

نوشته نگین گلی کاربر انجمن نودهشتیا

خلاصه ی داستان بر میگرده به دختری که اسمش آینازه ،آیناز انگشتر گرون قیمت مامانشو تویه مهمونی گم میکنه اون برای پیدا کردنش تمام تلاشش و میکنه اما تلاشش بی فایدست ،اون انگشتر دست پسریه که قراره سرنوشت اینازو رقم بزنه به کمک این انگشتر………………

مقدمه:گاهی بد شانسی بد نیست…………………………..گاهی گریه برای چیزی بد نیست……………….گاهی بیخیالی خوشبختی میاره………………..گاهی دیوانه بودن خوبه………………….گاهی تنها بودن خوبه…………………..گاهی داشتن عشق انگشتری بد نیست

قسمتی از متن :

یه تا کسی گرفتم و رفتم به ادرسی اس زده بود ادرسش میشد نزدیکای بام ،ههه هه هه من میدونم اینا چرا رفتن اینجا رو کردن پاتوق، هی دود هوا کنن (قلیون بکشن)والا به خدا ……….این دودایی که تو اسمون تهرانه دود کارخونه ها نیس دود قلیون اینایی که میرن بام قلیون میکشن،خجالتم خوب چیزیه

تعداد صفحات: 112 صفحه پی دی اف، 451 صفحه پرنیان

پیج نگاه دانلود در لاین : http://line.me/ti/p/%40jny6741n

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1413353.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی