رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

دانلود رمان آوای بی کسی ها جاوا،اندروید،pdf،ایفون


دانلود رمان آوای بی کسی ها - www.negahdl.com

دانلود رمان آوای بی کسی ها – www.negahdl.com

نوشته judy abote کاربر نگاه دانلود

دوستان این یک داستان کوتاه است

خلاصه:

روایتگر داستان زوجی است که عاشقانه هم را می پرستند و تازه ازدواج کرده اند. در این بین که مادر پسر راضی به ازدواج آن دو نبوده میخواهد بین این زوج عاشق و جوان فاصله بیندازد. غافل از اینکه عشق واژه کوچکی نیست..

خلاصه ادبی:
ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﻣﺸﺖ ﮐﺮﺩ ﺟﻠﻮﻡ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﺍﮔﻪ ﺑﮕﯽ گل ﮐﺪﻭﻣﻪ ﻣﯿﻤﻮﻧﻢ …!!!
ﭼﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻮﺩ …ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩﻣﻮ ﻓﺮﺍ ﮔﺮفته بود.ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﺍﺩﻧﺶ ﻣﺤﮑﻢ ﺯﺩﻡ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﭼﭙﺶ !!
ﻭ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻦ ﮔﻠﻪ …!!!
ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ …گل بود،،،،،
ﺍﺷﮑﺎﻡ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﺪ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ …
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻧﺒﻮﺩ،ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺍﺷﮑﺎﻣﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ …
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ تو ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﻫﻢ گل بود!!!!!!
آنکه تو را میخواهد!!!!
به هر بهانه ای میماند!!!!!!
************
مقدمه:
دلتنگیات برای من
خودم غمت رو میخورم
تنها نمیذارم تو رو
من از تو دل نمیبرم
سر روی شونه هام بذار
درداتو هدیه کن به من
سنگ صبور تو منم
بیا و تکیه کن به من
من تکیه گاهتم یار و همراهتم
درمونه آه تم من عاشقتم
تا وقتی که داری منو
غصه ی هیچ چیزو نخور
من مثله کوه پشت توام
از آرزوهات دل نبر
تا وقتی هستم میتونی
به هر چی میخوای برسی
هر چی دارم فدای تو
برام تو مثله نفسی
نفس که میکشم
تو رو حس میکنم تویه تنم
کنار تو حس میکنم
عاشقه عاشق شدنم
من تکیه گاهتم یار و همراهتم
درمونه آه تم من عاشقتم
من تکیه گاهتم یار و همراهتم
درمونه آه تم من عاشقتم

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1347940.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی