رمان | دانلود رمان های جدید ایرانی عاشقانه

پیوندها
دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

دانلود رمان از ما بهترون 3 جاوا،اندروید،pdf،ایفون

 

نوشته zahrataraneh کاربر نودهشتیا

خلاصه از زبان نویسنده رمان

 

اما از ما بهترون چیه …..
توی جلد اول درباره ی جنی به اسم آنی نوشتم که دلباخته ی پسری از جنس آدما به اسم آرش میشه …با خودش درگیری پیدا میکنه که عایا من میتونم به اون پسر برسم ، نمی تونم برسم …..و خلاصه حسابی روانی میشه .
تا این که یه روز به طور اتفاقی پیغامی از پاسارگاد دریافت میکنه که توی اون ازش دعوت میکنن که بیاد و یه افسر بشه .
پاسارگاد توی این داستان در واقع یه اردوگاه افسری مربوط به اجنه است .
آنی به اردوگاه میره و اون جا به مدت دو سال آموزش افسری میبینه .
اتفاقات طوری رقم میخوره که آنی پا به دنیای ادما میذاره …..که من اونو نمی گم تا خودتون داستانو بخونین .
از ما بهترون 1 اولین رمان واقعی ای بود که من نوشتم . ینی قبل از اون هم یه رمان به اسم آدم ها و آدمک ها نوشتم که مورد استقبال قرار نگرفت . و خود منم زیاد ازش راضی نبودم . اما از ما بهترون بیشتر از اونی که فکرشو میکردم خواننده پیدا کرد .
و خدا رو شکر ……
بعد از تموم شدن جلد اول بلافاصله جلد دوم رو شروع کردم و تمام تاپیک هاشو توی عرض چن هفته گذاشتم .
خب این یه اشتباه محض بود و باعث شد که من کلی از خواننده هامو از دست بدم .
از یه طرف از ما بهترون 2 کشش جلد یک رو نداشت .
اما حالا جلد سه ، هم پخته تره و هم قلم من قابل تحمل تره .
ازتون می خوام که بخونیدش . به نظرم حتی کسی که جلد یک و دو رو نخونده باشه می تونه شروع به خوندن جلد سه کنه . ینی من طوری داستان رو نوشتم که این طور باشه .

تعداد صفحات:466صفحه پرنیان،111صفحه پی دی اف

رمزفایل:www.negahdl.com

منبع : http://www.forum.98ia.com/t1228807.html

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی